Deathbringer Saurfang

Dranosh Saurfang, syn slavného otce, se stal obětí Frostmourne u Wrathgate. Není se tedy čemu divit, že ve své nové, oživené podobě stráží přístup do vyšších pater Icecrown Citadel. Jako nemrtvý má nejednu nepříjemnou schopnost spojenou s krví svých protivníků, vaší krví. Co chvíli navíc povolá bestie, které po této životodárné tekutině vysloveně prahnou.

saurfang

Schopnosti

Blood Link – Při každém použití dovedností získává Saurfang Blood Power a energii. Za každou Blood Power povyroste o 1 % a zranění jím způsobená se stejnou měrou zvýší.

Blood Nova – Vše v okolí náhodného člena raidu (pokud jsou, tak primárně ranged) je zasaženo jeho krví. Saurfang získává Blood Power za každého zasaženého.

Boiling Blood – Náhodný člen raidu je zasahován každé 3 sekundy po dobu 24 sekund. Za každý zásah získává Saurfang Blood Power.

Rune of Blood – Cíl označený Rune of Blood je při zásahu od Saurfanga zraněn navíc a desetinásobek přidaného zranění si Saurfang vyléčí, spolu s čímž získá i Blood Power.

Call Blood Beast – Vyvolá dvě bestie (pět v 25M), které se vydají za healery a ostatními ranged. Mají téměř imunitu na AoE a je nutné je zabít dřív, než se k cíli dostanou, jinak za jejich útoky získává Saurfang další Blood Power.

Frenzy – Na 30 % svého života zvýší Saurfang svoji rychlost útoků o 30 %.

Mark of the Fallen Champion – Za 100 Blood Power označí Saurfang jednoho člena raidu, který bude s každým Deathbringerovým útokem také dostávat zranění. Pokud označený hráč zemře, vyléčí se Saurfang o 5 % svého celkového zdraví. Značka zůstává na cíli i po smrti.

Taktika

Souboj se Saurfangem je hlavně bojem o čas – jakmile se Saurfangovi podaří rozdat více Mark of the Fallen Champion, nestíhají healeři pokrýt všechny zasažené i tanky a brzy následuje wipe. Melee se musí snažit ze všech sil zabít Saurfanga co nejrychleji, zatímco ranged dělí svoji pozornost mezi bosse a jeho krvavé miláčky.

Základní rozestavení

Bosse je nejlepší držet na místě, kde se objeví, melee se postaví na schůdcích, zatímco tankové budou zády ke dveřím. Ranged se pokusí dodržet rozestupy 12 yardů (třeba pomocí příkazu /range 12 – vyžaduje addon Deadly Boss Mods) kvůli Blood Nova s tím, že se healeři postaví co možná nejdále od bosse, ale současně aby přitom dosáhli na celý raid. Při správném provedení se tankové a melee nebudou muset celou dobu ani hnout, ranged v případě nouze kitují Blood Beasts.

Tankové a melee DPS

V podstatě jediné dvě povinnosti melee jsou zabíjení bosse a nepoužívání plošných zranění ve chvílích, kdy jsou poblíž Blood Beasts. Pokud mají nějaké formy zpomalování, mohou pomoci ranged s kontrolou bestií, ať už se jedná o zpomalující totemy, nebo různé okovy. Tankové musejí sledovat cíle Rune of Blood, pokud je jím aktivní tank, tak Saurfanga co nejrychleji přebrat, aby nezískával zbytečně Blood Power.

Healeři

Jejich situace je se výrazně mění s příchodem Mark of the Fallen Champion. Zpočátku jde do raidu jen mírné zranění, narůstající s Blood Power, což se však po seslání značky opět na tancích sníží – jen označkovaný cíl dostává nezanedbatelné zranění každou chvíli. Schopný healer může udržet dva takovéto cíle, ale většinou již nic jiného. Může zde citelně pomoci Holy Paladin s Beacon of Light seslaným na cíl zasažený značkou. Léčitelé mající k dispozici štíty se mohou ještě soustředit na Boiling Blood, kdy použitím štítu na cíl zabrání nejen jeho zraňování, ale i přibývání Blood Power.

Ranged DPS

Pokud nejsou na scéně Blood Beasts, starají se ranged o zraňování bosse. Jakmile se ale příšery objeví, je potřeba je zničit dříve, než dojdou k nějakému cíli. Pokud je možnost některou z bestií znehybnit, hodí se toho využít, aby se útoky mohly soustředit na ostatní, vždy však mimo dosah jakéhokoliv hráče. Hráč by měl vždy svými útoky cílit nejvzdálenější bestii, aby ji nalákal k sobě, zatímco blízké se pokusí utrhnout ostatní ranged. V případě, že je bestie nebezpečně blízko, je potřeba utéci a nenechat možnost k útoku. Po útěku je nutné vrátit se do pozice dostatečně daleko od všech ostatních kvůli Blood Nova.

Speciální achievementy

I’ve Gone and Made a Mess (10-player) a I’ve Gone and Made a Mess (25-player)

Zabít Saurfanga, než sešle Mark of the Fallen Champions třikrát (pětkrát v 25M).