Mám problém, kde to nahlásit, jak si pomoct?

Každý se nejednou setkal s nějakým problém na postavě. Co ale dělat, když se ve hře zrovna nenachází člen teamu?

Máš jen obecnou otázku kolem hry? Zeptejte se ostatních hráčů či někoho ze své guildy

Než na vás dojde řada v případě ticketů, může to chvíli trvat. Proto se nebojte poptat zkušenějších hráčů na World kanále, na který se připojíte pomocí:

 /join world

Hra vám pak world kanál identifikuje vlevo dole jako:

[5. world]
nebo 
[6. world]

Pak už píšete jen /5 nebo /6 podle toho, jaké číslo kanálu vám ukazuje hra.

V mém případě to ukazuje [5.world] tak dáte /5 a píšete zprávu přímo do world kanálu. Buďte tam vždycky slušní, mohou Vás z kanálu vyhodit. A rádi Vám tam poradí, když položíte nějakou otázku “kde co získat, jak se dá udělat tento achievement apod…”.

“Podej si ticket”

Tickety jsou super, vidí je všichni členové teamu, je to transparentní a spravedlivý systém řešení problémů hráčů, kde podle pořadí jste řešení ve frontě, takže nikdo nepředbíhá frontu.

Jak a kdy podat ticket

Do ticketů NIKDY nehlašte chyby ve hře (dále jen BUGy, čti [bagy]), k tomu slouží bugtracker.
Tickety podávejte kdykoliv řešíte:

  • Jakékoliv problémy s postavou (bugnuté staty, talenty, postava pod texturou, chybějící spell)
  • žádosti z akčního letáku na webu (lvl up, profese atd…)
  • Otázky týkající se hry, na které Vám nedokážou odpovědět hráči na world kanále

Rychlokurz podávání ticketů na 3serveru v jedné minutě

Narazil jsem na Bug, kam to nahlásit?

na https://3server.net do bugtrackeru