Changelog

ve kterém se GMteam 3serveru snaží oznámit hráčům co vše objevil
za herní problémy (tzv. Bugy)
a pokusil se je opravit v co nejlepším blizz promítnutí.

bugzilla-logo-260x300

Není samozřejmě v našich silách v pevných termínech objevovat, opravovat,
testovat, postovat, aktualizovat a znovu testovat. Co není přímo zapsané
na Bugtrackeru, ale oznámené hráčem pouze do herního chatu
ať už šeptem přímo GM nebo postnutým ticketem, to si musí  developer,
GM nebo Sql fixer nejdříve vyhledat. Poté zkusit a potvrdit si, že hráč
nepostupoval chybně.
Pokud byl oznam pouze v chatu je dost možné, bylo-li samotné testování
bugu zdlouhavé a problém se nestačil vyřešit na jedno herní lognutí,
že dotyčný člen na celou věc další den zapomene. Nehledě na to,
že všechna takto opravená/nahlášená oznámení musí později vypsat
i s odkazy na web do Changelogu sám, na rozdíl od Bugtrackeru
kde se o to může postarat hráč pokud vše vyplní a ušetří tak čas
komukoliv kdo opravu obstarává.
Teprve nyní přichází na řadu samotná oprava.
Ne každé NPC, EVENT, QUEST nebo dokonce INSTANCE jde vyřešit pouhou
změnou znaménka, hodnoty nebo odstraněním špatného nastavení.
Velká většina je řízena přes JÁDRO celého herního mechanismu a tady
potom selhává jak GM tak Sql fixer a upravit/vytvořit/přepsat kódy
či napojení může jen developer.

Aktuální opravy, které připravuje TC ve většině případů ovlivňují spousty
dalších již námi opravených systémů a tak i něco takového musí nejdříve
projít zdlouhavou kontrolou.
Naším přáním totiž už dávno není nahodit opravu – nezkontrolovat
a “rozbít” tím něco jiného již dávno funkčního.

bugtracking

Pro developera není žádná legrace ležet denně v kódech, lámat si nad vším půlku noci hlavu
a později se dozvědět, že si to může team hrát sám.
..

Napsat komentář